Ireland

只有堅持的人才會得到成功和幸福.

星期一, 6月 20, 2005

寫我心情

六月二十日
剛好三個月
還有三個月便是我的生日.
亦即是意味著跟我的期限還有2 又1/4年.
詛咒真的要在那天應驗嗎?
-----------------------------------------------------------------

對於他的任性, 我們完全苦無對策.
-----------------------------------------------------------------------------

意見是要聽取, 但聽多了, 就會很亂.
其實我只是只是只是只是只是想聽你一個人的意見便夠了.
--------------------------------------------------------------------

Sometimes I think too much.
But
Sometimes I think too less.
---------------------------------------------------------------

知道內情的朋友常問我什麼時候出發.
我只是說: “ 不知道/ 不確定.”
但心想:” 人家都好像不想我去似的. 那我為什麼還要那麼積極?”

4 Comments:

  • At 2:48 上午, Anonymous 匿名 said…

    0甘不如先來一個goal setting
    定左ojectives先
    再定outcomes
    可以係1 day, 1 month, 1 year...
    然後定strategies
    之後再定action plan時
    先決定timeline啦

     
  • At 1:23 下午, Blogger Ireland said…

    who r u ?
    and which part r u comment to ?

     
  • At 7:43 下午, Anonymous 匿名 said…

    其實呢方面,係好自然的事,唔需要花咁多時間去想咁多. 個人覺得你一去想這個問題, 唔多唔少都會令自己唔開心, 但係呢樣應該係開心的野, 點解要搞到咁煩惱呢? Take it easy.

    Patrick So~

     
  • At 2:06 上午, Anonymous 匿名 said…

    你0甘都唔知我係邊個?
    always talk about goal setting, objectives, outcomes strategies, 完全係我d職業病啦...
    of course is talk about 你幾時去啦

     

發佈留言

<< Home