Ireland

只有堅持的人才會得到成功和幸福.

星期三, 6月 01, 2005

電話

對不起呢! 朋友們
我知道你們打電話給我時, 一定是想把我殺死
每個人電話裡第一句都是說: " dum 左個電話佢啦"
我的電話壞了
我也不想呢
其實都已經壞了半年
但很窮呢. 遲一點才換吧

如果真的換,我想換nokia 6020
大家覺得怎樣.
雖然我一向都不喜歡nokia 的design
但沒有辦法. 這部應該是最經濟了

11 Comments:

  • At 1:36 下午, Anonymous 匿名 said…

    寫野啦
    寫野啦

    我地好無聊呀>3<

     
  • At 1:37 下午, Blogger Ireland said…

    你知你地無聊就好啦

     
  • At 1:37 下午, Anonymous 匿名 said…

    你地係包括我同埋你呀

     
  • At 1:39 下午, Blogger Ireland said…

    邊個我同你呀

    你當呢度係icq 呀

    唉!!!!
    我地真係好無聊呀~~~~~~~~~

     
  • At 1:40 下午, Anonymous 匿名 said…

    你都知呢
    係d豬豬地0既人係0甘應我之嘛
    唔關我事呀
    我被動架jar~

     
  • At 1:41 下午, Blogger Ireland said…

    好似你都o甘係應我囉~~~~

    邊個豬d 呀

    哦呵呵呵呵呵呵

     
  • At 1:42 下午, Anonymous 匿名 said…

    =.="

    點解我會有d0甘0既flatmate0架
    平時都唔覺0架
    臨尾先知
    失敗呀

     
  • At 1:44 下午, Blogger Ireland said…

    哦呵呵呵呵呵

    呢d 叫真人不露相, 露相非真人

    哦呵呵呵呵呵

    咩呀
    有我呢個flatmate 係你修來幾世既福氣呀

     
  • At 1:52 下午, Anonymous 匿名 said…

    哈哈~
    有人走左,等我玩下先~

    嗚嗚~好唔捨得你呀.我地好似唔係一齊住左好耐之嘛,0甘快又要搬喇.我驚之後番屋企會唔憤冇左你地的日子呀.唔開心又冇人陪我發din,開心又唔會即刻有人陪我笑wor~唔知,你又會唔會掛住我地呢?

    記住呀,得閒要搵我食飯,要一齊行下街呀.我唔想搬走之後冇左d 0甘close的好朋友,冇見一輪,我地又變番普通朋友呀.記住呀~~~

     
  • At 5:20 上午, Anonymous 匿名 said…

    由考完試放左假0甘耐
    你一係就約左人
    一係就俾人約
    好似一日都未陪過我wor
    唉...
    你心入而都冇我0既
    好傷心呀~~
    你知唔知我都好掛住你架?

     
  • At 4:48 下午, Blogger Ireland said…

    我人緣o甘好
    當然個個都唔捨得我啦

    哈哈

     

發佈留言

<< Home